pirmdiena, 2011. gada 1. augusts

Ziemelamerika2011

16.jūnijs.
Ievads. Aizkļūšana.Lidostas.Tikšanās prieks.
Aizvakar mūsu reisu pārcēla no plkst.14iem uz 6:00, tā kā atkal dodamies uz lidostu agrā rīta stundā. Lidostā nekādu atgadījumu. Lidojam kopā ar Latvijas basketbola izlases meitenēm, kas brauc uz kārtējiem mačiem...Eiropas čempionāts Polijā, kurš noslēgsies svētdien. Turēsim īkšķus!
Ar visu laika maiņu jau 6:40 esam Varšavas lidostā, kur automātiski ejam aiz visiem un ieejam izlidošanas zonā...tagad te jānīkst 10h.
Apsēžamies...un sākas cilvēku vērošana...kāds skrien, sapinoties citu somās, kas noliktas plānvidū, un noliekas četrāpus...atvainošanās rituāls un tad skrējiens turpinās...kāds čapstinādams tepat blakus kraukšķina čipsus...vai divas stundas no vietas...tad pamanu sievieti, kas intensīvi pārvietojas uz riņķi, cilvēkiem kaut ko prašņādama. Viņa izskatās sagurusi un noskumusi...viņa apsēžas līdzās meitenei, kas parāda ar roku uz mums. Sieviete pieceļas un nāk mūsu virzienā. Viņas sejā iezogas smaids...sarunājamies krievu valodā. Viņas ar mazmeitu nokavējušas lidmašīnu, un tagad nākamā tikai pēc 17iem. Viņa jautā, vai nevaru piezvanīt dēlam un pateikt, ka nebūs Cīrihē ar šo reisu...tā kā mans telefons pilda tikai pulksteņa funkcijas (vnk nolēmām ar tēvu, ka visi zvani tiks veikti no viena telefona), tad palīdzēt sazināties ar tuviniekiem varu tikai aizsūtot sms. Tā nu es rakstu armēnim uz Cīrihi, ka māte ielidos vēlāk. Vēlāk viņš atzvana un es saku, ka lai zvana pēc 5min, jo man vēl māte ir jāatrod!:)
Tā nu visa diena paiet klīstot pa Varšavas lidostu un vērojot tik dažādos cilvēkus. Protams, aizgājām papusdienot uz tālāko kafejnīcu...pankūkas tā neko!
Šķiroties, armēniete uzaicina paciemoties Erevānā (apmainamies ar e-pastiem), dzīvojot netālu no Erevānas lidostas.
Ap 20iem nosēžamies Toronto lidostā. Šoreiz ātri tiekam cauri ar pāris jautājumiem-cik dienas paliksiet? Kur paliksiet? Pie kā?
Ap 21iem jau esam Sidrabenē. Andrejs mūs atved un iekārto Ambulances ēkā, kur iekārtotas mājīgas istabiņas. Noliekam somas un Andrejs mūs aizved uz kafejnīcu, kur, tāpat kā pirms gada, sēž tie paši cilvēki...Ģirts tā arī pasaka: mēs te gadu sēžam un gaidam! Sasveicināšanās...tiešām, it kā uz pāris dienām būtu izbraukuši un atgriezušies...Iepazīstos arī ar jaunām sejām: Gintu, Māru, Šonu...
Baudot aliņu sarunas ieilgst līdz pusnaktij....
17.jūnijs.
Diena pēc lidojuma.Atgūšanās.
Pirms 9iem kāds trakais sāk darboties ar pļaujmašīnu. Esmu pamodināta un gatava dušai...ehhh, aizmirsies, kur tā duša jāatgriež...pacīnos un atrodu kloķi!
Ap 10iem ierodamies kafejnīcā uz brokastīm. Taču te tāds klusums! Nu ja...vakar jau sarunas bija par visādām citādām tēmām...par darba laiku neko nenoskaidrojām. Eju vēl pagulēt...
Ap 14iem kafejnīcā paēdam pusdienas-karbonāde ar apceptiem kartupeļiem un sēņu mērce...tā, lai neliekas par maz...lai sasummējas arī ar nedabūtajām brokastīm. :)
Māris taisās uz veikaliem...mēs braucam līdzi.
Vakarpusē eju uz baseinu...satieku Ēriku, kas atnākusi līdzi mazbērniem un viņu draugiem uz baseinu. Bērnu ballīte iet pilnā sparā. Tikšanās prieks! Izpeldamies. Papļāpājam...arī viņiem ciemiņš no Latvijas (Kalngales). Andreja māsīca.
Kafejnīcā tēvs malko alu ar Jāni un Valdi (kādu brīdi vērojusi Jāni, sapratu, kur viņš redzēts-tas taču tas vīrietis, kas pagājušo gadu mūs apstādināja uz ceļa un jautāja, kurp mēs braucam, un vai tā kā uz Jāņu svinībām nav par ātru?).
Uz vakaru cilvēki sarodas kafejnīcas terasē...Blūmi atgriežas no restorāna (aizveduši mammu vakariņās-77.gadu pasākums). Iepazīstos ar Āriju, kura šodien strādā kafejnīcā. Vilnim tiek atnesta ģitāra, bet Vilnis to atsakās spēlēt, jo tā ir saplīsusi...lai dziedāšanas pasākums neizgāztos, tiek sameklēta cita...notiek stīgu pārlikšana. Aiziet dziedāšana...pēc laiciņa tiek atnestas arī Sidrabenes dziesmu grāmatas...aiziet, jūriņā(i)...esam uz viļņa...ar Vilni un viņa ģitāru! :)
Dziedam daudz...un skaļi!
Ap 2iem velku tēvu uz mājām -aliņi aizgājuši par daudz...
18.jūnijs.
Pirms Jāņu Talka.
Kā ceļamies, tā veļamies...pirms talkošanas talcinieki savākušies virtuvē uz kafiju un cepumiem...gaidam norādījumus un ejam strādāt. Tā nu atkal darbojamies pie Jāņu skatuves sakārtošanas...kopā ar Valdi un Ģirtu. Kaplēju nezāles no skatuves, trepēm...vīrieši apgriež sausos koku zarus, savāc sausās lapas, uzlabo vārtiņu balstus, utt. Blakus kurās ugunskurs.
Pusdienas, kā jau talciniekiem, ļoti bagātīgas. Pēc tām Andrejs mani norīko pie kafejnīcas...ravējam dobes.
Ap 15iem esam beiguši...jā, šeit talko visi, kas to var un grib, pārējie maksā bargu soda naudu (ja nemaldos tie bija 200$).
Andrejs ar lielu bļodu dodas kalniņā...uz vistnīcu...eju līdzi apskatīt viņu lolojumu...šodien maz strādājušas-tikai 3olas!
Atkal pēc 16iem kafejnīcas terasē sak pulcēties ļaudis. Es gan aliņiem vēl neesmu gatava...dodos veldzēties uz baseinu!
Aizdodamies līdz Andrejam pēc mūsu vellapēdiem. Jāsāk riktēt braucienam. Atdodu arī Andrejam atvestās tautiskās jostas. Viņš priecīgs...un saka, ka trešdien mums jāiet ar viņu kopā skatīties amerikāņu futbols. O.K. sarunāts!
Salabojam, ko varam, un tad sarunājam, ka aizvedīs aizmugurējo ratu uz servisu.
Vakarā vēl eju nopeldēties. Tad nolemju izbraukt ar riteni-testa brauciens. Andris aizslēdz kafejnīcu ap 21iem. Pēc brīža kafejnīcas virzienā nāk Ģirts un Valdis. Ja nolemts dzert alu, tad ir vienalga, vai kafejnīca ciet vai vaļā...tiek iekurts ugunskurs!
Ugunskurs pievilina arī citus...nosēžam tērzējot līdz plkst.1iem.
19.jūnijs.
Gatavošanās. Došanās uz Toronto.
Šodien nolemts aizbraukt līdz servisam Miltonā. Pa ceļam veikalā iegādājamies telti. Iepērkam ūdeni.
Atbraukuši atpakaļ uzreiz nolemjam uzsliet telti...nepagāja ne pusstunda, kad tā bija gatava. Atkodām visus knifiņus!
Nolemju pagulēt diendusu...
Šovakar brāļi Blūmi mūs ved uz Toronto...sarunāts tikties pēc 17iem pie kafejnīcas. Braucam caur Oakvilli...atceros, ka te pagājušo gadu braucām cauri ar riteņiem...skaista pilsētele. Dzirdam stāstu par to, ka šeit kādā parkā tikusi uzcelta māja priekš filmas, kur Džeims Bonds to nodedzina. Tāpat nobraucam gar vienu privātīpašumu, kas ieskauts ar lielu sētu, kokiem...tur milzīga ēka...30miljonu dolāru vērta. Biezākā!
Pirms 19iem esam krodziņā, kas pieder latvietim...te iegriežas studenti, jo tas atrodas pretī universitātei...Kārlis parāda savu oriģinālo kausu, no kura katrreiz dzer alu. Jauka gaisotne...sienas ar fotogrāfijām, plauktiņi ar grāmatām, kartēm, biljards...un šovakar vēl komēdiju vakars...klausāmies dažādu cilvēku jokos...šovakar kokteiļoju-alu negribas kādu laiku redzēt!
Tiek pasūtīta plate ar divu veidu vistu spārniņiem (asāki un maigāki), sīpoli gredzeni mīklā, svaigi dārzeņi, medus, majonēzes mērce, kečups...
Pirms pasākuma komiķi tika brīdināti par to, ka latvieši ir šeit...latvieši ir auditorija, kas pasīvi iesmej par viņu jokiem :)
Kādā brīdī Kārlis saka, aizbraucam pie Māras uz restorānu...aizbraucam, uzbraucam uz 51.stāvu...skatam paveras naksnīgā pilsēta...skaisti! Toronto vienās gaismiņās...turpat lidinās helikopters filmējot koncertu...Lady Gaga un Justin Bieber...tīņu elki!
Braucam atpakaļ uz krodziņu sagaidīt pusnakti...Pēterim šodien dzimšanas diena, un brāļi vēlas viņu apsveikt. Kopīgs glāžu pacelšanas moments, bučas, sveicieni...
Pēc 1iem esam Sidrabenē. Paldies puišiem par šo feino vakaru...bučas!:*
20.jūnijs.
Izbrauciens uz Kristus Dārzu.

8os sākam čubināties...saliekam somas. Uzzinām vēl pēdējos labojumus-mūs gaidīs un varēsim nakšņot teltī pie Kristus Dārza.

Ap 10iem brokastojam...Ārija pagatavo īpašās brokastis-tostermaizīte, kurā ielikta tomāta šķēlīte, izčurkstināta speķa šķēlīte, salātlapiņa un salātu mērce...mēli var norīt! Izkusa!

Pēc 11iem izbraucam...sākuma braucam pēc kartes (izprintēti visi pagriezieni)...ripo raiti! Bet tad par ātru iegriežam kādā sānceļā...metu pie malas tās n-tās saprintētās lapas (turpmāk būs jāsazīmē pēc tām pašai sava karte) un braucu pēc intuīcijas...aptuveni nojaušot tikai virzienu, kura mums jādodas. Karte kas bija līdzi vismaz deva apstiprinājumu par lielo ceļu un dzelzsceļu esamību...

Ap 18iem piebraucam pie kāda motociklu veikala...vīrietis mums sazīmē ceļu un saka:vēl kādi 10-12km. Nu re...neesam nomaldījušies..tepat vien esam! Tā norāde, ka ir 7HWY mums kārtējo reizi vnk nojauca visu...:)

Nonākot pie pagrieziena uz Pine Valley apstājos...tādi kalni man jāpaķer kadrā!

20os esam Kristus Dārzā...mums ierāda telts vietu, izrāda dušas telpu, tualetes, saraksta uz lapiņas nepieciešamo durvju kodus, jo te iemītnieki tiek ārā, ja šos kodus paši spēj atcerēties, pārējie var iziet tikai ar pavadoņiem...

Mums iedod līdzi sulu un augļus...ceļam telti, te kāda balss mūs aicina pienākt pie vārtiņiem. Mums iznestas kūciņas, keksiņi, siers, augļu, karsta tēja...Paēdam karaliskās vakariņas un ejam uz dušas telpām...pa garu koridoru, un šķērsojot visamz 3durvis ar kodiem...

Šodien nobraukti 75km.

22os mēģinu iemigt...laikam pierasts vēlāk iet gulēt...miegs atnāk daudz vēlāk!

21.jūnijs.

Atgriešanās Sidrabenē.Velk uz negaisu.

Ceļamies 7os, jo mums 8os paredzētas brokastis. Paēdam un esam gatavi ekskursijai pa Kristus Dārzu.

Pēc tam eju uz telti sazīmēt karti atpakaļceļam...Pirms 11iem nojaucu telti un eju uz Aigara Rumpja un Zanes Gravas priekšlasījumu :)

Rādā sagatavoto filmiņu par pagājušā gada braucienu un filmiņu par Tērvetes dabas parku. Viņiem ļoti patika filmas...

Pēc 12iem atvadamies no Daces, Ernesta un Dainas Kalniņš. Esam tomēr nolēmuši šodien atgriezties, jo laika ziņās pamanījam, ka rītu sola lietu.

Pirms 13iem izbraucam no Kristus Dārza Sidrabenes virzienā...braucās ļoti labi, nenokļūdījāmies un nenovirzījāmies no uzzīmētās kartes. Ap 14iem nolemjam iepauzēt un paēst pusdienas.

Sidrabenē ieripojam pēc 19iem. Nobraukti 65km.

Vēders prasa savu tiesu...nolemju aizdoties līdz kafejnīcai, taču jau tuvojoties saprotu, ka šovakar silts ēdiens izpaliks. Žēl!

Vakara plānā vien duša un maizītes ar salami desu :)

Pa nakti riktīgi zibeņo...debesīs grautiņš diezgan riktīgs!

22.jūnijs.

Maršruta zīmēšana.Darbs kafejnīcā.Futbols.

Pamostoties sajūta tāda it kā gulēts nebūtu nemaz...

Dodos ikrīta gājienā uz kafejnīcu...kas notiek? Atkal ciet? Nekas, paēdam sausās zupiņas ar maizi. Vēders piemānīts. Nolemju, ka lietainā diena jāizmanto lietderīgi...rakstu dienasgrāmatu un zīmēju kartes maršrutam no Sidrabenes līdz pat Garezeram. Tēvs pazudis...kā vēlāk konstatēju, aizbraucis līdzi Andrim un Ārijai pa veikaliem...uz Hamiltonu.

Ap 15iem atbraucis tēvs...sapircies vairumā-salāti ar jūras veltēm, kaste alus, 2kolas, vel pāris burbuļūdeņi, maize, gumijas končas...var redzēt, ka ar tukšu vēderu iepircies-pircis visu pēc kārtas...un tad brīnās, ka es nekā no tā nevēlos...nu es neēdu un nedzeru šitādas lietas!

Ap 16iem man sarunāts iet pastrādāt kafejnīcā...anas ar Āriju mizojam kartupeļus un liekam tos vārīt. Tad tiek taisīta kotlešu masa...Andris aptuveni parāda, cik lielas kotletes viņš vēlētos, un mēs taisām...Andris ienāk un smejas: Viena liela, viena maza! Kā lai es dodu cilvēkiem? Abas atsmejam: Vienu lielu, vienu mazu! :)

Vēl top falšo sēņu (šampinjonu) mērce un pēcak arī dārzeņu salāti ar gardo salātu mērci. Mmmm!

Pēc 17iem eju uz mājām taisīties vakara pasākumam...ejam uz Amerikāņu futbolu. Braucam uz Hamiltonu un vērojam klātienē Hamiltonas un Monreālas komandu spēli.

Iebraucot Hamiltonā bija ļoti liela migla...spēles laikā tā lēnām krita pāri laukumam. Tiger cats vinnē 50:20! Labs rezultāts!

Pēc spēles jūtamies pacilājoši...aizejam līdz kafejnīcai un nedaudz paklausamies kā šeit mēģina Čikāgas piecīši-gatavojas rītdienas pasākumam Toronto latviešu centrā.

23.jūnijs.

Pirmās nopelnītās brokastis.Velk uz kalniem.Bundžu dāmas.Suņu paslēpes garajā zālē.

Kaut kas nav labi...vēdera muskuļi tik saspringti...taustot sajūtu tādu bumbulīti kreisajā paribē...izsecinām, ka tas no pārāk mīkstā matrača, kas uzklāts uz gultas...tajā es neguļu taisni, bet iekrītu kā tādā pufīgā spilvenā!

Šodien man brokastis par brīvu-esmu nopelnījusi vakar strādājot virtuvē. Nolēmu šodien aizdoties ar velo līdz kalnam, kuru jau pagājušo gadu noskatīju...Niagāras klintis/Nemo Kalns. Domāts, darīts! Uzprasu Andrim, no kuras puses es varu tikt pie kalna, un dodos ceļā. Lai gan ceļu aptuveni zinu, tomēr pabraucu sākumā garām kapiem, par kuriem stāstīja Andris...bet izbraukāju līkumu no 1th Side Rd līdz pat 4th Side Rd un atradu. Izstaigāju Bruce Trail...visapkārt bagātīga, zaļa paparžu sega, dažāda lieluma laukakmeņi izkaisīti pa veco, mazliet spocīgo mežu, kur ik uz soļa pamanāms kāds zvērēns vai izspurdz kāds neatpazīstams putns. Taka vedina kalnā...nonāku līdz kāpnēm, kas pieslietas pie kādas klints...uzrāpjos un tālāk sākas taka...aizas, alas, vecu veci milzīgi koki un to saknes, aiz kurām sāk ķerties kājas fotogrāfējot...

Kādā brīdī aiz varenajiem kokiem tomēr pavīd jauks skats uz apkārtējo ainavu.

Vairāk par šo vietu var palasīt šeit: http://www.conservationhalton.on.ca/Show…

Kad esmu nostaigājusies fotogrāfējot nepilnu stundu, sajūtu, ka dažas lietus piles jau mudina mani atgriezties...sākumā lēnām eju atpakaļ, bet tad sāk gāzt...akmeni un saknes kļuvušas vēl slidenākas nekā iepriekš...satieku vēl divas kalnā kāpējas, kas slēpjas no lietus...tad vēl vienu puisi, kas brīdina, lai esmu uzmanīgāka, jo akmeņi tiešām ļoti slīd...

Lejā pie velo nogaidu, slēpjot fotoaparātu no salīšanas, kad pierims trakais lietus, un tad izbraucu uz ceļa...esmu slapja, bet laimīga, ka esmu paveikusi kaut ko, par ko domāju jau veselu gadu!

Pirms 16iem esmu kafejnīcā kā sarunāts, un abas ar Āriju mizojam vārītos kartupeļus...taps kartupeļu salāti (kaut kas ļoti rosolveidīgs!) :)

Kad tas padarīts, Andris mūs abas aizsūta uz veikalu pēc sīpoliem, bet visupirms tomēr mums jānogādā alus bundžas un pudeles uz nodošanas punktu.

Abas izskatījāmies tik bezpalīdzīgas, krāmējoties gar 4 lieliem maisiem, ka kāds vīrietis, brīdī, kad Ārija pacēla 2maisus vienlaicīgi, pieskrēja pie mums un palīdzēja mums tos ienest:Jūs esat trakas nesot tik daudz uzreiz! :)

Jā, trakas...un mums tas patīk! Nosmējāmies....

Iepirkušās, dodamies atpakaļ uz kafejnīcu...ap 19iem ierodas cilvēki vakariņās.

Mans darbiņš šodien beidzies, ejot uz māju pamanu ugunskuru degam un pieeju parunāties...man rokās tiek iešķiebts aliņš. Visi apkārt runā par to, ka brāļi Blūmi taisa jauku virtuvi Sandrai, tad nu pajautāju, vai nevaru ar aci uzmest viņu darbam...

Malači, puiši, godam padarīts...Kārlis vēl piemetina: te viss bija izpuvis, taisījām visu no jauna. Novēlu veiksmīgi pabeigt, un pastaigājoties eju uz kafejnīcu. Ap 21iem Andris aizslēdz kafejnīcu, bet mēs ar Āriju ejam uz upes malu, kur zem koka uzslieta viņas telts. Te viņa pārvākusies ar visu savu iedzīvi (pannām, katliem, grāmatu plauktiņu, rokdarbiem,suni, utt) no Toronto uz Sidrabeni.Uz visu vasaru...

Ārija priecājās, ka ir iespēja parunāties latviski, jo kopš 2008.gada dziesmu un deju svētkiem tā īsti nav sanācis.

Mēģinām iekurt ugunskuru upes malā...atnāk arī Andra meita ar savu suņuku...suņi uzsāk paslēpes upes malas garajā zālē.

Visapkārt lidinās tās spīdīgās vabolītes...jāņtārpiņi? Šovakar Latvijā svin Jāņus. Līīīgoooooooooooo!

24.jūnijs.

Ugunsgrēks stabā.Čikāgas piecīši.Vakars ar Mūzu.

Ļoti labi gulēju. Agri no rīta dzirdēju dīvainus trokšņus, bet kā jau minēju-beidzot labi gulēju, un apkārtējie trokšņi mani netraucēja.

Pēc 8iem sākas traka rūkoņa, no kuras biju gandrīz vai stāvus augša no gultas. Izrādās pirms 6iem nolūzis viens elektrības stabs un izcēlies ugunsgrēks-aizdedzies arī blakus esošais koks...burtiski nepilnus 100m no mūsu istabiņas loga. Nostrādājusi vietējā aizsardzības sistēma un Andrejs gājis skatīties...ieraugot domājis, ka deg ēka. Izsaucis dienestus, kas saved kārtībā elektrību vismaz pārējā Sidrabenes teritorijā...ūdeni gan vairs dzeršanai nevar lietot.

Šorīt kafejnīcā barbekjū brokastis...svaiga gaisa cepam desiņas! Brokastis kopā ar Čikāgas piecīšiem. Pēc tam palīdzu virtuvē...tieku norīkota pie karbonādes gatavošanas! Sāku klapēt! :)

Vēlāk atnāk arī Andra meita un mēs visas trīs darbojamies pa kafejnīcas virtuvi...nomazgāju traukus un eju uz māju, cerot, ka būs pieslēgts ūdens, lai varu ieiet dušā. Nekā...ūdens nav! Tad nu nolemju pagulēt diendusu...un tā man tā diendusa ievilkās līdz pat 15iem.

Ūdens vēljoprojām nav parādījies...paslēpju netīros matus zem savas sarkanās cepurītes un eju uz kafejnīcu cept desiņas.

Pamanu zem koka uz soliņa sēžam Igoru Lingu ar operatoru...pēcpusdienas pauzīte! Kafejnīcas telpās mēģina Čikāgas piecīši...gatavojas rītdienas Līgo vakaram.

Pēc vakariņām parādījies ūdes-skrienu uz dušu teciņiem vien!

Šovakar paredzēts neliels muzikāls pasākums...piedalīsies muzikālā apvienība Mūza (Andris Poga, Pēteris Endzelis, Anrijs Ivanovs, Nina Lykke Rasmussen) un Valmieras teātra aktieri (Inga Siliņa un Aigars Apinis).

Vēl pirms pasākuma mūs kāds latviešu pāris uzaicina uz savu vasarnīcu iemalkot vīnu un parunāties par Latviju. Tiekam uzvesti kalnā. Jauka vasarnīca, terase...blakus terasei aug sarkanā kļava...pamanu meža zemenes...

20os sākas koncerts. Tiek spēlēta mūzika no R.Blaumaņa lugas „Skroderdienas Silmačos” un „Trīnes grēki”. Aktieri iejūtas dažādos tēlos. Feini...varēju atkal izdziedāties!

Pasākuma beigās galdiņi tiek apstaigāti ar trauku, kurā sametam naudiņas muzikantiem. :)

Viņi ieradušies no Latvijas pēc savas iniciatīvas...jau koncertējuši Klīvlandē, un rītu šeit būs uzvedums bērniem, parīt spēlēs 18.gs. mūziku dievkalpojumos, kas notiks gan Sidrabenes brīvdabas estrādē, gan arī Hamiltonas latviešu draudzē. Tad dosies arī uz Kristus Dārzu un turpinās savu turneju pa Z-Ameriku...

25.jūnijs.

Jāņi Sidrabenē

Ap 9iem jau esmu kafejnīcā. Ārijas vēl nav, Andris viens pats krāmējas pa virtuvi...nomazgāju traukus pēc viesu brokastīm.

Brokastojam. Pie mums aprunāties pienāk Alberts Legzdiņš. Viņš, uzzinājis, ka mēs dodamies arī uz Garezeru, saka, ka arī tur būšot 4 nedēļas, jo strādājot jauniešu nometnē. Tad nu vienojamies, ka tur atkal tiksimies. Tiekam pie Toronto ceptās saldskābmaizes...tur latvieši cep gardu maizi!

Nolemju iet meklēt puķes Līgo vakara vaiņagam. Tik maz puķu! Pie upes gan daudz, bet tur jau rosās bariņš meiteņu, un es tomēr turpinu lasīt trejdeviņas zāles...kā jau pēc tradīcijām! :)

13os sākas muzikāli teatrāls uzvedums bērniem pēc Annas Sakses „Pasakas par ziediem”.

Pēc uzveduma sēžam kafejnīcas terasē un ar „Mūzas” mūziķiem pļāpājam. Tādi runīgi palikuši! :)

Aliņš, Dj Valentino (specdienesta oficieris cienījamā vecumā?). Izrādās, mans pagājušā gada apraksts par Z-Ameriku arī lasīts...

Pa Sidrabenes celiņiem sāk pārvietoties zirgu pajūgs...līgotājiem ir iespēja pavizināties! Divi smuki melnīši iejūgti ratos...

Sāk palikt vēss un es aizdodos pēc kāda biezāka apģērba gabala. Atpakal ejot pie Sidrabenes vārtiem satieku Māri, kas pieslēdzies pie caurlaides un iekasē naudu par biļetēm un auto stāvvietu. KlausosČikāgas piecīšus...nostaļģija! Šī apvienība jau 50gadus kopā!

Izrunājām ar Māri vaiņagu un aubīšu tēmu...apsmējās! Pie sakurtajiem ugunskuriem tusējas ļaudis...turpat uzceltas teltis.

Kārlis vienā brīdī saka: Zane, Tu noteikti gribi ēst. Ejam.

Tieku ievesta mājā, radu pulciņā nosēdināta pie galda. Nobaudu Blūmu mammas taisītos salātus...mmm, pievienots ābols! Un pīrāgi...mmmm! :)

Māris ienāk un tiek sajaukts kokteilis...esot jāiet uz deju grīdu, kur jau plosās Kanādiešu grupa un jāņotāji.

Ārija ar tamburīnu dejo tik trakoti plastiski, ka ierauj visus malā stāvošos dejā...dejotāja!

Pēdējais dancis pēc plkst.2iem bija varen ilgs (15minūtes pilnīgi noteikti)...un traki ātrs...slapji un beigti!

Pie ugunskura palieku līdz saules lēktam...kā pienākas!

26.jūnijs.

Pēc Jāņu dievkalpojums.Atjāņi.Laiks pirtij.

Uzliku pulksteni uz 10iem, bet nez kāpēc pamodos jau 9os. Pavaļājos, izstaipījos un devos uz dušu...aizskalot Līgo vakara dvingu! :)

Pēc 10iem esam kafejnīcā uz brokastīm, bet 11os sākas dievkalpojums brīvdabas baznīcā. Dievkalpojumu papildina „Mūza” ar 18.gs.mūziku-Bahs, Haidns, u.c. Mācītāja Ilze Kuplēna-Ewert runā par dažādām vērtībām...laipnību, žēlastību, labestību...pēc tam dod nobaudīt Kristus miesu un asinis. Ej ar Dievu!

Arī Ērika šodien atvadās, jo rītu šeit nebūšot...sacepusi cepumus ceļa maizei!

Atgriežos Ambulances istabiņā un salieku maisā netīrās drēbes-sarunāts iedot Andreja sievai izmazgāt.

Ap 14iem sāk rosīties arī aktīvākie iepriekšējā vakara līgotāji. Sākas atjāņi!:)

„Mūza” aizbrauc koncertēt uz Hamiltonu. Ar Pēteri sarunāju, ka vakarā pārlādēšu bildes no fotoaparāta uz flešu caur viņa datoru, lai atkal varu knipsēt uz nebēdu.

Šodien zvanu uz mājām...ehhh, sailgojos! Tik reti zvanu uz mājām, lai pašai vieglāk...citādi nemitīgi jādomā...un sāk vilkt uz pinkšķi...

Where is everybody? Čučumuižā? Nē, aizdevušies kurināt pirtiņu.

Ap 22iem ejam uz pirti pie Lagzdiņiem. Lieliska pirts, lieliska kompānija...pičiņu-pačiņu! Vēsais ūdens nolīst pār pleciem...patīkami!

Nakts skaista...debess pilna zvaigznēm. Kādreiz Sidrabenē esot bijis vēl tumšāks...tagad pilsēta pienākusi tuvāk...tā jau tās izplešas un aug!

Atvadamies...jocīgi aizbraucot...te viss tik tuvs..